Sponsorbeleid en Clubkleding

De leverancier van het officiële clubtenue van MHC Roden, en tevens ook sponsor, is Twinseasons. Het is mogelijk om onze vereniging op verschillende manieren te sponsoren. Denk daarbij aan het sponsoren van trainingspakken, materialen en tassen voor een Roden senioren of junioren team. Ook door middel van een reclamebord kan je de club ondersteunen.

Clubkleding

Alle teams maken gebruik van het clubtenue van het merk Brabo Hockey, dit tenue is te verkrijgen in de door ons gevoerde clubkleuren. Deze teamkleding kan ook bedrukt worden met jouw gewenste uiting. Ons clubtenue is te vinden in de webshop van Twinseasons. Overige kleding zoals trainingspakken, trainingsshirts en andere Brabo Hockey-producten zijn te vinden op brabohockey.com. Alle Brabo-producten kunnen in opdracht van Twinseasons worden besteld en geleverd aan MHC Roden.

MHC Roden maakt geen gebruik van een officieel uittenue. Sinds het seizoen 2022/2023 hebben Heren 1 en Dames 1 wel een uittenue die in lijn ligt met het gebruikte uittenue van de afgelopen seizoenen. Zij maken gebruik van een lichtblauwe Brabo Polo als uitshirt (klik hier voor het damesmodel). Het is de overige teams die gebruik willen maken van een uittenue aan te raden deze polo te gebruiken als uitshirt. Net zoals alle overige Brabo-producten kan dit uitshirt in opdracht besteld worden via Twinseasons. Voor de eventuele sponsormogelijkheden met betrekking tot het uittenue kan er contact opgenomen worden met de sponsorcommissie.

Wil je meer weten over de mogelijkheden? Neem contact op met onze sponsorcommissie via sponsorcommissie@mhcroden.nl