headerfoto headerfoto headerfoto
 
Algemeen
27-1

Programma Clubkampioenschappen 3 vs 3

In de bijlage is het wedstrijdprogramma voor de clubkampioenschappen te vinden. 

Alle contactpersonen krijgen deze ook in de mailbox, samen met de spelregels. 

LET OP:
Tijdens het toernooi, zijn er alleen deelnemers welkom op het complex. Helaas is er geen publiek welkom. 

Algemeen
18-1

Jeugd clubkampioenschappen 3vs3

Vanaf volgende week starten we op vrijdagen met de clubkampioenschappen 3 vs 3. Deze zullen in plaats van de reguliere trainingen gehouden worden. 
Hoe kun je meedoen aan de clubkampioenschappen 3 vs 3? Vorm een team van minimaal 3 en maximaal 5 personen. Geef je op via de link onderaan dit bericht en vul het formulier in. Als je je op geeft, gaan we er vanuit dat je er bent. Meedoen is gratis! 
De clubkampioenschappen worden gehouden op: Vrijdagen: 29 januari, 5 februari, 12 februari en 19 februari. 
Info clubkampioenschappen 3 vs 3: - Opgeven in teams van 3-4 personen - Ieder team neemt een wit en een zwart shirt mee.  - Kinderen en jongeren moeten zoveel mogelijk de kans krijgen om mee te doen. Ook als ze geen lid zijn van een vereniging. Daarom mag iedereen onder de 18 mag meedoen(ook niet-leden/oud-leden/broertjes/zusjes/enz.).  - We vragen iedereen wel om rekening te houden met reisafstanden. Mocht je je afvragen of iemand mee mag doen, dan kun je dit van te voren vragen aan Tim.  - Je speelt 1,2  of 3 wedstrijden per vrijdagavond. Hierin is de leidraad: teams mogen geen pauze hebben, zodat we de afstand naast het veld kunnen waarborgen. Het kan dus voorkomen dat je voor 1 wedstrijd naar de club moet komen.  - Zorg dat je 10 min voor aanvang van je 1e wedstrijd op het veld aanwezig bent.  - Wedstrijden duren 10 minuut en er is altijd 5 minuten wisseltijd tussen de wedstrijden door  - Alle overige coronaregels blijven van kracht. 

De jeugd tot en met 10 jaar speelt van 15.45-16.45 uur (LET OP: Jongste jeugd hoeft zich NIET op te geven. Wij kijken ter plekke wie er zijn en maken dan teams. Zij spelen dus elke vrijdag opnieuw een toernooi)
De jeugd van 10 jaar en ouder speelt tussen 17.00 en 20.00 uur (De organisatie kijkt naar de sterkte van het team en maakt op basis daarvan een poule-indeling). 
Twijfel je in welke leeftijdscategorie je jezelf in moet schrijven? Neem dan even contact op met je coach.
Als je nog andere vragen hebt. Neem dan even contact met je coach.
Opgeven kan via deze link en moet voor 24 januari 23.30 uur: https://forms.gle/fLjc9U98u8vxCw6n6

Algemeen
11-12

Trainingen winterperiode en waterveld

Beste allemaal,

Wij hebben op onze club de ongelofelijke luxe van een waterveld. Om het waterveld nat te kunnen bespelen, zijn er sproeiers nodig. In de wintermaanden worden de sproeiers altijd afgesloten, zodat de leidingen niet bevriezen.
Normaal gesproken zitten we nu in de zaal en is dit geen enkel probleem. Helaas zitten we nu, vanwege corona, in de situatie dat we buiten doortrainen. Ons waterveld kan helaas niet droog bespeeld worden. Dit is slecht voor het veld en we willen ons veld natuurlijk niet beschadigen. Mocht het dus in de komende periode voorkomen dat het waterveld helemaal droog is, dan kan het sporadisch voorkomen dat een training niet door kan gaan. We proberen in dat geval zoveel mogelijk teams op het zandveld te laten trainen, maar dit lukt helaas niet altijd. 

We vragen om jullie begrip als een training hierdoor soms afgelast moet worden. 

Mochten er vragen zijn, dan horen we het graag!


Algemeen
28-10

Vacatures

Wie helpt Arjen?


Met het vertrek van Sander bestaat het huidige bestuur alleen nog uit penningmeester Arjen Reinsma. Naast een nieuwe voorzitter heeft de vereniging ook al jaren geen secretaris. Hieronder een beschrijving van het profiel en de taken van voorzitter en secretaris. De taken zijn zeker nog flexibel in te vullen. Er zijn zoveel ideeën en plannen om de vereniging nog mooier en professioneler te laten zijn, maar hiervoor zijn wel meer vrijwilligers nodig.

Wil je wel wat doen voor de vereniging, maar denk je niet meteen aan een bestuursfunctie? Laat het dan ook zeker weten op [email protected] Het bestuur/Arjen heeft op dit moment echt behoefte aan mensen die hem willen helpen met communicatiewerkzaamheden en ondersteuning van de kantinecommissie.



Vacature beschrijvingen



Voorzitter

Taken
- Treedt namens het bestuur en MHC Roden naar buiten
- Voorzitten bestuurs- en ledenvergaderingen
- Stimuleert een goede en fijne samenwerking binnen de vereniging
- Bepaalt samen met de andere bestuurders het beleid binnen de vereniging
- Aanspreekpunt voor de kantinecommissie

Profiel van de voorzitter (m/v)
- Heeft bij voorkeur bestuurlijke en/of leidinggevende ervaring
- Beschikt over goede communicatieve vaardigheden
- Heeft het vermogen om mensen en partijen te verbinden
- Is besluitvaardig en doortastend
- Beschikt over inlevingsvermogen (sporters, vrijwilligers, coaches, trainers, ouders e.d.)
- Heeft het vermogen te delegeren
- Is geïnteresseerd in het reilen en zeilen van de gehele vereniging
- Een MHC Roden verleden is een pré.










Secretaris

Taken
-Beheert de mailbox van de vereniging
-Onderhoudt contacten met de Hockeybond
-Signaleert problemen en draagt oplossingen aan
-Coördineert en initieert de communicatie en PR zaken van de club
-Zorgt voor regelmatige verspreiding van de nieuwsbrief Slapstick.

Profiel van de secretaris (m/v)
·Goede communicatieve- en schrijfvaardigheden;
·Ervaring met social media;
·Beschikt over inlevingsvermogen (sporters, vrijwilligers, coaches, trainers, ouders e.d.)
·Heeft het vermogen te delegeren

Algemeen
13-7

Trainingsschema 2020/2021 + Jaarplanning

Vanaf vandaag is het (VOORLOPIGE) trainingsschema voor volgend seizoen te vinden in de MHC app of via de website (selecteer week 35/36/37 om het schema te zien): https://www.mhcroden.nl/site/Default.asp?option=960&l=2&menu=2

Het seizoen start in de week van 24 augustus voor iedereen(sommige teams starten al eerder, dit horen ze van hun trainer/coach).

Op 29 augustus is er een openingstoernooi op de club voor ALLE teams. De wedstrijden en tijden komen deze week in de app te staan. Meer informatie krijg je via je coach/manager. 

In de bijlage is ook de jaarplanning te vinden voor komend seizoen. Zo weet iedereen wanneer hij/zij (zaal)wedstrijden heeft en wanneer er reserveweekenden gepland zijn(mochten er wedstrijden niet door gaan, dan zullen deze op deze weekenden ingehaald worden). 

Mochten er nog vragen zijn, dan kun je mailen naar [email protected]

Wij wensen iedereen een goede vakantie!