headerfoto headerfoto headerfoto
 
Algemeen
8-11

Clubshirts gereed!

Hallo allemaal!
 
Er is al een aantal keren over bericht en nu eindelijk is het zover! De nieuwe shirts die we vanuit ons opgespaarde 'clubsparen' budget van Intersport hebben kunnen regelen zijn gereed om uit te delen! Erg gaaf natuurlijk, de hele jeugd staat er als nieuw op!
 
Morgen tijdens de trainingen zullen we de meeste shirts uitdelen. De trainers en Tim zullen dit regelen. We hebben een lijstje met maten en namen per team.
 
Om 17hr delen we de shirts van: J6E1, M6E1, M8E1, MD2, MD3, MD1, JC1 en MB2 uit. Om 18hr kunnen JA1, MA1, MA2, MB1, MB2 en MB3 de shirts halen.
 
De shirts van MC2 zijn iets later klaar vanwege de extra sponsoring (Boonstra verswaren Peize!!) die daar op komt. Sponsoring op deze nieuwe shirts is dus mogelijk. Omdat de club daar ook graag iets aan wil hebben doen we dat bij voorkeur in combinatie met een bord langs het veld. Daarvoor zijn er verschillende sponsorpakketten. Interesse? Neem dan contact op met de sponsorcommissie. [email protected]
 
De clubshirts blijven van de club en we willen de shirts aan het eind van ieder seizoen graag weer innemen, zodat we ze per team compleet houden. Een lid dat een shirt kwijtraakt zal dus zelf een nieuwe moeten aanschaffen. Het is aan te raden de shirts na elke wedstrijd in te nemen en 1 van de ouders deze te laten wassen. Nu we het daar toch over hebben: de shirts zonder wasverzachter en op 30 graden wassen en niet in de droger doen! Dan blijven ze het mooist.
 
Allemaal veel plezier met de nieuwe clubshirts!
 
Met vriendelijke groet,
Het bestuur en technische commissie.
 
 

Competitie
4-10

Speeldagen rondom vakanties


Het weekend 27/28 oktober (einde herfstvakantie) is een regulier competitieweekend voor alle teams. De wedstrijden staan voor de meeste teams nog niet in het wedstrijdschema omdat dat afhankelijk is van de indeling na de herfstvakantie.

Het weekend 5/6 januari (einde kerstvakantie) is een regulier competitieweekend voor alle zaalteams.

Algemeen
8-11

Doneer een BAL!

Beste hockeyers en ouders,
Zoals wellicht bekend is het af en toe best een kriem om ervoor te zorgen dat er voldoende ballen aanwezig zijn voor de trainingen. J aarlijks raken we zo'n 350-400 ballen kwijt. Daarom vragen we om jullie hulp!
Bij Dash hebben ze een actie gestart en deze de actie 'doneer een bal' genoemd. Onder het mom van beter goed gejat, dan slecht bedacht, nemen we dit graag over! Dus, heb je thuis nog wat hockeyballen over die je niet gebruikt? Wij ontvangen ze heel graag. Ze worden weer voor een goed doel gebruikt, namelijk: de trainingen! Je mag de ballen inleveren bij je trainer/trainster. Zij houden ons dan op de hoogte van het aantal ballen dat wordt ingezameld.
Alvast bedankt voor jullie hulp!


Algemeen
23-10

kantinedienst??

Hallo allemaal,
Er is wat onduidelijkheid over kantinediensten. Bij deze een kort bericht om dit te verduidelijken.
Een vereniging valt en staat bij vrijwilligers. Zonder vrijwilligers geen hockey. Zo simpel is het. Tav de kantine is het niet heel ingewikkeld. Ieder team zorgt tijdens de thuiswedstrijden voor een deel van de kantinebezetting. Omdat dit onmogelijk centraal te coordineren is vragen we de teams dit zelf te organiseren. Sommige teams regelen dit met een simpel appje in de week voor de thuiswedstrijd, andere teams hebben een schema wordt voor het hele seizoen. Beide prima natuurlijk, zolang er maar iemand even de koffie verkoopt! Naast het rijden bij uitwedstrijden zijn dit de taken die we van alle ouders verwachten. Deze taken staan ook los van de vrijwilligersvergoeding. Dit staat ook los van taken die eerder zijn uitgevoerd. We beschouwen kanitinedienst en rijden naar uitwedstrijden als zaken die er bij horen zodra je (kind) lid wordt van MHC Roden.
Daarnaast is het soms ook gewoon heel gezellig om met een paar ouders een praatje te maken achter (of voor) de bar.
Met vriendelijke groet
Sander Renkema
 

Algemeen
11-10

Trainingsschema Zaalperiode

Beste allemaal,
In de bijlage het voorlopige trainingsschema voor de zaalperiode van week 48 tot en met week 7. Er kunnen nog kleine wijzigingen komen(vanwege beschikbaarheid trainers), maar het zal voor het grootste gedeelte zo blijven. 

Nog niet iedereen weet in welk team hij komt te spelen, omdat we bij de meidenlijn alle teams opsplitsen(zo is er in de zaalperiode een MD5 en een MA4). De d-meiden horen voor eind november in welk team ze komen te spelen. 

Voor de C-, B- en A-meiden zijn er op donderdag 8 november selectietrainingen in Sportcentrum Leek voor iedereen die mee wil dingen om een plekje in het 1e team. 

19.00-20.00: Iedereen die in MC1 wil spelen 20.00-21.00: Iedereen die in MB1 wil spelen 21.00-22.00: Iedereen die in MA1 wil spelen 

Iedereen die mee wil doen om een plekje in een van de 1e teams kan naar de selectietrainingen komen. Als je wel in een eerste team wil spelen, maar onverhoopt niet kan, dan kan je jezelf afmelden(met GOEDE reden) door te mailen naar [email protected] 

De teams voor de C-, B- en A-jeugd worden uiterlijk 17 november bekend gemaakt. 

Mochten er nog vragen of opmerkingen zijn, dan kunnen die gemaild worden naar [email protected]

Algemeen
4-10

OPROEP!

De afgelopen jaren heeft Roden steeds minder nieuwe jeugdleden gekregen. Redenen hiervoor is naast demografische factoren en de aantrekkingskracht van voetbal (ook voor meisjes), met name het feit dat we vanuit MHC Roden hier de afgelopen jaren niet al te veel aandacht aan besteed hebben. Simpelweg omdat we hier geen vrijwilligers voor hadden.
We zijn nu op zoek naar een aantal (ouders van) leden die gezamenlijk de schouders eronder willen zetten om weer meer aandacht te geven aan ledenwerving. Met name ouders van de jongste jeugd leden zouden hiervoor heel geschikt zijn omdat zij veel binding hebben met de doelgroep en met de diverse basisscholen etc. 
Mocht je hier enthousiast over zijn of meer over willen weten, neem dan even contact op met Sander Renkema ([email protected]) of met Arjen Reinsma ([email protected]).